Informatia de Teleorman • 16-02-2021, 22:00:30 • 605 vizualizari
Pentru a evita neîncasarea plăţii pensiei într-o lună ca urmare a modificării modalităţii de plată a pensiei, Casa Judeţeană de Pensii Teleorman informează:
Schimbarea modalităţii de plată de la Poşta Română la Bancă
- Se deschide cont la o Bancă Comercială care are convenţie încheiată cu Casa Naţională de Pensii Publice Bucureşti;
- Se depune la Casa Judeţeană de Pensii Teleorman cerere tip şi Anexa 1 din Convenţie completată cu viza băncii unde este deschis contul curent;
- Casa Judeţeană de Pensii Teleorman va vira banii în contul IBAN comunicat.
Schimbarea modalităţii de plată de la Bancă la Poşta Română
- Se depune cererea de primire a drepturilor băneşti prin mandat poştal, cu precizarea că Formularul se găseşte pe site-ul instituţiei www.pensiiteleorman.ro în secţiuneaFormulare Utile.
- Casa Judeţeană de Pensii Teleorman achită drepturile băneşti prin Poşta Română.
Schimbarea plăţii pensiei la o altă bancă
- Se depune cererea de plată prin cont bancar însoţită de Anexa 1 completată cu viza noii banci.
- Casa Judeţeană de Pensii Teleorman achită drepturile băneşti în noul cont.
Pentru primirea drepturilor de pensie în străinătate
- Se transmit prin Poşta Română următoarele documente: Declaraţia de rezidenţă, extrasul de cont şi copia actului de rezidenţă la Casa Judeţeană de Pensii Teleorman.
*Menţiune
- După primirea drepturilor de pensie prin Poşta Română sau la noua bancă contul de lavechea bancă se poate închide;
- Pentru pensiile care au fost returate Casei Judeţene de Pensii Teleorman este necesară o cerere de reordonanţare a drepturilor de pensie.
Articolul Casa de Pensii Teleorman, precizări privind modalitatea de plată în cazul în care un pensionar alege o altă bancă apare prima dată în Informatia de Teleorman.
Facebook
WhatsApp
Messenger
Continuare pe Informatia de Teleorman »
Articole Informatia de Teleorman »
Pensii Teleorman Precizări Privind Modalitatea Plată Pensionar Bancă