Casa Județeană de Pensii Teleorman informează cu privire la art.159 alin.(1) din Legea nr. 263/2010, conform căruia „dovada vechimii în muncă şi a duratei de asigurare, realizată până la data de 1 aprilie 2001, se face cu carnetul de muncă, carnetul de asigurări sociale sau cu alte acte prevăzute de lege.”
Referitor la persoanele care nu mai sunt în posesia carnetului de muncă, în situația prezentării și a altor acte de vechime în muncă prevăzute de lege, acestea vor cuprinde obligatoriu cel puțin urmatoarele elemente:
Casa Județeană de Pensii Teleorman precizeză că actele vor avea număr și dată de înregistrare, ștampila unității emitente, precum și semnătura celui care angajează unitatea sau a persoanei delegate în acest sens de conducerea unității.
În situația în care persoanele care nu mai dețin carnetul de muncă, dar, din diferite motive, nu au declarat pierderea acestuia în Monitorul Oficial și solicită stabilirea drepturilor de pensie în baza altor documente prevăzute de lege, recunoașterea vechimii în muncă dovedite prin adeverințe eliberate de angajatori sau deținătorii legali de arhive, în condițiile legii, va fi condiționată de publicarea pierderii carnetului de muncă în Monitorul Oficial.