Operatorul Distribuţie Oltenia acordă angajaților 3 zile libere în perioada 25-27 decembrie 2024, respectiv 6 zile libere în perioada 1-7 ianuarie 2025, cu prilejul sărbătorilor de iarna, astfel că Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia își întrerup activitatea miercuri, 25 decembrie 2024, respectiv miercuri, 1 ianuarie 2025.
Revenirea la programul normal de funcționare va avea loc în data de 30 decembrie 2024, respectiv 8 ianuarie 2025, în cazul Centrelor de Relații cu Utilizatorii din localitățile: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Jiu, Roşiorii de Vede, Caracal, Drăgăşani, Câmpulung Muscel.
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa Distribuție Oltenia recomandă utilizatorilor săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Utilizatorii, accesând secțiunea dedicată – https://programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html
Procesul este unul foarte simplu și necesită doar câteva minute. În schimb, utilizatorii vor ști exact la ce oră trebuie să se prezinte în Centrele de Relații cu Utilizatorii, evitând astfel timpul de așteptare.
Cum se efectuează o programare?
Echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, vor rămâne mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.
Liniile telefonice ale operatorului de distribuție
Pentru a semnala deficiențele în alimentarea cu energie electrică, clienții din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea pot apela NON STOP unul dintre cele 4 numere de telefon puse la dispoziție de către operatorul de distribuție:
Informațiile despre deficiențele din instalațiile electrice se pot transmite rapid și ușor, cu ajutorul codului locului de consum, fără ca apelantul să aștepte să intre în legatură cu un operator uman, după aproximativ 20 de secunde de la inițierea apelului.