× Prima Pagina Alege Orasul Cautare
STIRI ALEXANDRIA

STIRI ALEXANDRIA

 

Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 25 și 26 decembrie, respectiv  și 01 și 02 ianuarie 2024

Informatia de Teleorman • 23-12-2023, 10:00:55 • 98 vizualizari
 

Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 25 și 26 decembrie, respectiv  și 01 și 02 ianuarie 2024, reluându-și activitatea în data de 3 ianuarie 2024. Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează zilele de 25 și 26 decembrie 2023, cu prilejul Sărbătorii de Crăciun, respectiv 1 și 2 ianuarie 2024, cu ocazia Noului An, zile nelucrătoare la nivel național. Astfel, Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia își întrerup activitatea în zilele respective.

Revenirea la programul normal de funcționare va avea loc în data de 3 ianuarie 2024, în cazul Centrelor de Relații cu Utilizatorii din localitățile: Alexandria, Câmpulung Muscel, Craiova, Curtea de Argeș, Drăgăşani, Drobeta Turnu Severin, Filiași, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Roşiorii de Vede, Târgu Jiu și Vânju Mare. Pentru un plus de confort și siguranță, operatorul de distribuție încurajează utilizatorii să apeleze la canalele de comunicare online pentru soluționarea solicitărilor chiar din confortul de acasă:

– canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secțiunile dedicate distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;

  • apelarea Info Tel, la numărul unic 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop;
  • prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice;
  • prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor

/www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form

Pentru a evita timpul de așteptare, echipa Distribuție Oltenia recomandă utilizatorilor săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Utilizatorii, accesând secțiunea dedicată – www.programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html Procesul este unul foarte simplu și necesită doar câteva minute. În schimb, utilizatorii vor ști exact la ce oră trebuie să se prezinte în Centrele de Relații cu Utilizatorii, evitând astfel timpul de așteptare.

Cum se efectuează o programare?

  • Accesați pagina programari.distributieoltenia.ro/;
  • Selectați județul în care locuiți;
  • Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Utilizatorii în care doriți să ajungeți;
  • Alegeți data și intervalul orar pentru programare, precum și demersul pentru care efectuați vizita (ridicare/depunere documente);
  • Completați datele de contact și înregistrați programarea.

În tot acest timp, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, rămân mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.

 
Facebook WhatsApp Messenger
 
 
Continuare pe Informatia de Teleorman » Articole Informatia de Teleorman »
 
Centrele Relații Utilizatorii Distribuție Oltenia Program Publicul Zilele