CEZ Vânzare continuă seria activităţilor prin care încurajează eficienţa energetică şi utilizarea energiei verzi şi îşi ajută, de data aceasta, clienţii să obţină o finanţare de 100.000 EURO. CEZ Vânzare aduce în portofoliul său produse noi, adresate clienţilor strategici şi care transformă beneficiile programului naţional Electric-Up în beneficii directe pentru afacerile locale.
Pentru a sprijini business-urile locale, CEZ Vânzare organizează întâlniri online cu clienţii în vederea promovării programului naţional Electric-UP. Astfel, aceştia au posibilitatea de a afla despre oportunităţile de dezvoltare a afacerii, prin prezentarea aspectelor legate de modalitatea de finanţare a proiectelor de investiţii pentru reducerea costurilor. Suma cu care poate fi finanţat beneficiarul poate ajunge până la 100.000 EURO, beneficiarul nefiind nevoit să vină cu un aport propriu în cadrul programului. În data de 26.11.2020, în cadrul primului webinar online „Oportunitate de dezvoltare a afacerii -programul Electric-UP”, peste 65 de clienţi au aflat de la specialiştii furnizorului de energie electrică şi gaze naturale cum pot deveni business-uri „verzi”, eficiente energetic şi cum pot contribui la obiectivele Green Deal.
“CEZ Vânzare sprijină şi promovează constant prin acţiunile sale, reducerea consumului de energie electrică şi folosirea de energie nepoluantă. Ne-am implicat în promovarea energiei verzi încă de la începutul implementării legislaţiei în domeniul prosumatorilor în ţara noastră. Noi promovăm energia verde şi ne adresăm «generaţiei verzi», care acţionează responsabil în activitatea de zi cu zi, alege soluţiile eficiente energetic, preferă alternativele mai puţin poluante, reciclează şi îi încurajează pe cei din jur să se implice în protejarea planetei. CEZ Vânzare va rămâne un furnizor implicat în acţiuni importante legate de energia verde, sărăcia energetică, educaţia generaţiilor tinere pentru că suntem conştienţi că viitorul începe chiar acum, şi că fiecare dintre noi este responsabil pentru construirea acestuia.“, declară Cornelia Szabo, CEO CEZ Vânzare.
Programul Electric-UP este o iniţiativă a Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri, care vine în sprijinul mediului de afaceri prin finanţarea proiectelor pentru instalarea sistemelor de panouri fotovoltaice pentru producerea de energie electrică cu o putere instalată cuprinsă între 27 kWp -100 kWp, precum şi pentru staţii de reîncărcare de minim 22 kW pentru vehicule electrice şi electrice hibrid plug-in. Programul se adresează exclusiv IMM-urilor şi operatorilor economici din domeniul HoReCa. Bugetul programului este de 476 milioane lei, iar finanţarea maximă pentru care un beneficiar poate să aplice este de 100.000 EURO, ceea ce înseamnă că pot fi finanţate cel puţin 1.000 de proiecte la nivel naţional. Suma finanţată reprezintă un suport financiar de până la 100% din cheltuielile eligibile, ceea ce înseamnă că beneficiarul nu trebuie neapărat să asigure contribuţie proprie.
Cheltuielile eligibile în cadrul proiectului sunt:
Pentru că prima ediţie s-a bucurat de un real succes şi interes major din partea companiilor, CEZ Vânzare a anunţat deja că a doua sesiune de informare va avea loc la începutul lunii decembrie.
Articolul Consiliere pentru obţinerea unor finanţări de 100.000 de euro, oferită de CEZ Vânzare afacerilor locale apare prima dată în Informatia de Teleorman.