Condițiile contractuale ale clienților CEZ Vânzare rămân neschimbate pe întreaga perioadă contractuală, iar datele de contact la care pot fi verificate sau modificate rămân, de asemenea, neschimbate și pot fi confirmate în orice corespondență oficială sau pe canalele de comunicare oficiale ale companiei. Furnizorul de energie electrică și gaze naturale le reamintește clienților săi că orice persoană care pretinde a fi angajat al companiei trebuie să prezinte dovada acestui fapt înainte de a le presta orice fel de servicii.
Strategia CEZ Vânzare va rămâne concentrată pe activitatea de furnizare a energiei electrice și a gazelor naturale și strâns corelată cu nevoile clienților săi.
Tipul de practici la care clienții CEZ Vânzare ar trebui să fie atenți:
Pentru a evita situatii neplăcute, CEZ Vânzare sfătuiește clienții să acorde atenție sporită persoanelor care se recomandă ca angajați CEZ și îi informează eronat că:
Important! Clienții nu trebuie să înmâneze documente, acte de identitate sau să semneze vreun document înainte de a se asigura că persoanele care pretind că sunt angajați sau parteneri CEZ au această calitate.
“Rămânem același partener de nădejde al comunității în care ne desfășurăm activitatea, un furnizor de tradiție cu o viziune orientată spre clienții și partenerii noștri. Serviciile de calitate oferite de specialiștii noștri rămân la aceleași standarde, strategia noastră rămânând concentrată pe îmbunătățirea și diversificarea produselor și serviciilor noastre.” Cornelia Szabo, CEO CEZ Vânzare.
Clienții CEZ Vânzare sunt încurajați să își obțină informațiile sau să adreseze întrebările doar din sursele oficiale ale companiei, care pot fi regăsite mai jos, dar și în conținutul oricărei facturi de electricitate și gaz, precum și în toate corespondențele oficiale cu compania:
până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non-stop;
Centrele de Relații cu Clienții: www.cezinfo.ro/centrele-regionale-de-contact/.