× Prima Pagina Alege Orasul Cautare
STIRI ALEXANDRIA

STIRI ALEXANDRIA

 

Raport de evaluare Legea 544/2001 pentru anul 2022

IPJ Teleorman • 10-02-2023, 14:00:33 • 263 vizualizari
 

10 Februarie 2023Sursa: IPJ TR

 

 

 

 

RAPORT DE EVALUARE

a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2022

Subsemnatul, agent principal de poliție Voiculeanu Alina-Nelia, responsabil de aplicarea Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, în anul 2022, prezint actualul raport de evaluare internă finalizat în urma aplicării procedurilor de acces la informaţii de interes public, prin care apreciez că activitatea specifică a instituţiei a fost:

(   ) Foarte bună

(X) Bună

(   ) Satisfăcătoare

(   ) Nesatisfăcătoare

Îmi întemeiez aceste observații pe următoarele considerente și rezultate privind anul 2022

 

I. Resurse şi proces

1. Cum apreciaţi resursele umane disponibile pentru activitatea de furnizare a informaţiilor de interes public?

(X)Suficiente

(   )Insuficiente

2. Apreciaţi că resursele material disponibile pentru activitatea de furnizarea informaţiilor de interes public sunt:

(X)Suficiente

(   )Insuficiente

3. Cum apreciaţi colaborarea cu direcţiile de specialitate din cadrul instituţiei dumneavoastră în furnizarea accesului la informaţii de interes public:

(X)Foarte bună

(   )Bună

(   )Satisfăcătoare

(   )Nesatisfăcătoare

 

II. Rezultate

A. Informaţii publicate din oficiu

1. Instituţia dumneavoastră a afişat informaţiile/documentele comunicate din oficiu, conform art. 5 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare?

(X)Pe pagina de internet

(X)La sediul instituţiei

(X)În presă

(   )În Monitorul Oficial al României

(   )În altă modalitate: …………………………………..

2. Apreciaţi că afişarea informaţiilor a fost suficient de vizibilă pentru cei interesaţi?

(X)Da

(   )Nu

3. Care sunt soluţiile pentru creşterea vizibilităţii informaţiilor publicate, pe care instituţia dumneavoastră le-a aplicat?

a) Emiterea de informări către mass media

b) Postarea informațiilor pe pagina de internet

c) Adoptarea unei interfețe web ușor de utilizat

4. A publicat instituţia dumneavoastră seturi de date suplimentare din oficiu, faţă de cele minimale prevăzute de lege?

(   )Da

(X)Nu

5. Sunt informaţiile publicate într-un format deschis?

(X)Da

(   )Nu

6. Care sunt măsurile interne pe care intenţionaţi să le aplicaţi pentru publicarea unui număr cât mai mare de seturi de date în format deschis?

  • Comunicarea permanentă între structurile inspectoratului în vederea actualizării informațiilor de interes public pe pagina web a instituției.
  • Actualizarea permanentă a informațiilor postate la avizierul unității.

B. Informaţii furnizate la cerere

             
 

1. Numărul total de solicitări de informaţii de interes public

În funcţie de solicitant

După modalitatea de adresare

 

de la persoane fizice

de la persoane juridice

pe suport hârtie

pe suport electronic

verbal

 

143

93

50

3

65

75

 

     
 

Departajare pe domenii de interes

 

a) Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc.)

7

 

b) Modul de îndeplinire a atribuţiilor instituţiei publice

123

 

c) Acte normative, reglementări

12

 

d) Activitatea liderilor instituţiei

0

 

e) Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare

1

 

f) Altele, cu menţionarea acestora:

0

 

                             
 

2. Număr total de solicitări soluţionate favorabil

Termen de răspuns

Modul de comunicare

Departajate pe domenii de interes

 

Redirecţionate către alte instituţii în 5 zile

Soluţionate favorabil în termen de 10 zile

Soluţionate favorabil în termen de 30 zile

Solicitări pentru care termenul a fost depăşit

Comunicare electronică

Comunicare în format hârtie

Comunicare verbală

Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc.)

Modul de îndeplinire a atribuţiilor instituţiei publice

Acte normative, reglementări

Activitatea liderilor instituţiei

Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare

Altele (se precizează care)

 

143

0

84

59

0

65

3

75

7

123

12

0

1

0

3. Menţionaţi principalele cauze pentru care anumite răspunsuri nu au fost transmise în termenul legal:

NU ESTE CAZUL

4. Ce măsuri au fost luate pentru ca această problemă să fie rezolvată?

NU ESTE CAZUL

                     
 

5. Număr total de solicitări respinse

Motivul respingerii

Departajate pe domenii de interes

 

Exceptate, conform legii

Informaţii inexistente

Alte motive (cu precizarea acestora)

Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc.)

Modul de îndeplinire a atribuţiilor instituţiei publice

Acte normative, reglementări

Activitatea liderilor instituţiei

Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare

Altele (se precizează care)

 

NU ESTE CAZUL

5.1. Informaţiile solicitate nefurnizate pentru motivul exceptării acestora conform legii: (enumerarea numelor documentelor/informaţiilor solicitate):

NU ESTE CAZUL

6. Reclamaţii administrative şi plângeri în instanţă

                 
 

6.1. Numărul de reclamaţii administrative la adresa instituţiei publice în baza Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare

6.2. Numărul de plângeri în instanţă la adresa instituţiei în baza Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare

 

Soluţionate favorabil

Respinse

În curs de soluţionare

Total

Soluţionate favorabil

Respinse

În curs de soluţionare

Total

 

0

0

0

0

0

0

1

1

7. Managementul procesului de comunicare a informaţiilor de interes public

7.1. Costuri

         
 

Costuri totale de funcţionare ale compartimentului

Sume încasate din serviciul de copiere

Contravaloarea serviciului de copiere (lei/pagină)

Care este documentul care stă la baza stabilirii contravalorii serviciului de copiere?

 

0

0

0

0

7.2. Creşterea eficienţei accesului la informaţii de interes public

a) Instituţia dumneavoastră deţine un punct de informare/bibliotecă virtuală în care sunt publicate seturi de date de interes public ?

(x)Da

(  )Nu

b) Enumeraţi punctele pe care le consideraţi necesar a fi îmbunătăţite la nivelul instituţiei dumneavoastră pentru creşterea eficienţei procesului de asigurare a accesului la informaţii de interes public:

   
 
  • Mediatizarea intensă a activităților întreprinse de IPJ Teleorman, precum și actualizarea paginii web a instituției
  • Soluționarea cu celeritate a tuturor solicitărilor

c) Enumeraţi măsurile luate pentru îmbunătăţirea procesului de asigurare a accesului la informaţii de interes public:

   
   
 
  • Valorificarea spațiului mediatic
  • Actualizarea permanent a informațiilor pe pagina de internet a Inspectoratului de Poliție Județean Teleorman, cât și la avizierul unității.
 
Facebook WhatsApp Messenger
 
 
Continuare pe IPJ Teleorman » Articole IPJ Teleorman »
 
Raport Evaluare Pentru